شرایط اقساط با حکمت کارت تا ۲۴ ماهه تمام قسط

تمام پرسنل شریف ارتش جمهوری اسلامی ایران چه در حوزه شاغل و باز نشسته وکارمند

تمام پرسنل شریف وزارت دفاع جمهوری اسلامی ایران چه در حوزه شاغل و باز نشسته و کارمند

تمام پرسنل شریف نیروی انتظامی جاسلامی ایران چه در حوزه شاغل و باز نشسته و کارمند

تمام پرسنل شریف سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران شاغل و باز نشسته .

 تمامی دارندگان کارت حکمت

توجه : مهم

مجوز خرید ۲۴ماه اقساط و بدون پیش پرداخت برای جمیع یگان ها و اعضا و پرسنل شریف در حوزه شاغل و باز نشسته مجاز میباشد{} باز نشسته ها و شاغلین سپاه مجاز میباشند.

اقساط در بازه های زمانی ۶ ماه تا ۲۴ ماه بدون پیش پرداخت و کاملا اختیاری ارائه میشود.

توضیحات مهم

 

شایان ذکر هستیم که با همکار و فروشندگان سراسر کشور هیچ همکاری نداریم و و اگر راهتان دور میباشد و واجدالشرایط هستید در سایت و کانال تلگرام موتورسیکلت احمدفعال باشید به امید خداوند متعال فروش اقساط با درگاه اینترنتی هم در شروف اقدام میباشد و حال ابلاغ اقساط کارمزد و اقساط ماهانه و سالیانه  را در سایت شرح ندادیم !! زیرا که شرایط فعلی ما بر اساس احراز هویت و بروز رسانی کارت و تعیین اعتبار و اقساط گذاری میباشد و این عملیات اقساط گذاری زمان بر بوده و نمیتوان به صورت تلفنی بیان کرد اقساط و کارمزد فقط بصورت حضور فیزیکی شخص متقاضی بوده و فعلا تا فعال نشدن درگاه اینترنتی اقساط تحت هیچ شرایطی پاسخگوی اقساط ..بصورت غیر حضوری(تلفنی ،پیامکی ، تلگرامی) میباشیم .

توضیحات :

قابل توجه دارندگان کارت حکمت

اقساط با کارت حکمت در بازه های کسر اقساط ۶ . ۱۲ .۱۴ .۲۴ ماه بدون پیش پرداخت میباشد و پیش پرداخت کاملا بصورت اختیاری صورت گرفته که حتی در طی ۲۰ماه اقساط پیش پرداخت کالای مد نظر کاملا اختیاری بوده و میتوانید از دم اقساط کالای خود را در اقساط مد نظر و ماه دلخواه خود انتخاب نمایید.

قابل توجه بازنشستگان تامین اجتماعی و آموزش پرورش

اقساط در بازه های ۶ . ۱۲و ۲۴ ماه بدون پیش پرداخت برای بازنشستگان تامین اجتماعی و آموزش پرورش با کارا کارت انجام میگیرد.

حال آنکه بتوانیم در راستای هر چه بهتر شدن خدمات ما و رضایت شما به بهترین نحوه ممکن خدمات بهتری ارائه کنیم و شایان ذکریم که برای پی بردن به جشنواره های موتورسیکلت  کانال تلگرام ما MOTORCYCLETAHMAD@ ادرس فروشگاه اراک – خ قایم مقام نرسیده به فلکه ساعت فروشگاه ونمایشگاه بزرگ موتورسیکلت احمد 

۰۹۱۸۳۶۳۳۵۸۸

۰۸۶۳۳۲۸۰۱۶۲images6

www.motorcycleahmad.ir

دیدگاه شما

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.